¿CuÁL ES LA PALABRA MÁS BONITA? ZEIN DA HITZ POLITENA?

El próximo día 3 de diciembre se celebra el Día Internacional del Euskera. Esta celebración está auspiciada por la institución Eusko Ikaskuntza y se celebra desde el año 1949, para impulsar la utilización del euskera.

En los últimos años, aprovechando el poder de las TIC, se ha utilizado un blog para promover diferentes actividades en torno al euskera. Este año se pide a la sociedad que participe en el blog escribiendo cuál es la palabra más bonita en euskera y el porqué de su elección.

Cualquier actividad para animar a utilizar las lenguas es digna de encomio y, por ello, si os animáis a participar pero no sabéis qué palabra escoger, os dejamos una selección de palabras. Se puede participar hasta el 29 de este mes.

1949tik Euskararen Nazioarteko Egunaren bultzatzaile den Eusko Ikaskuntzak Kukuxumusurekin bat egin du berriro oraingoan, euskararen erabilpena bultzatzeko. Horretarako, iaz aurkeztutako blog-arekin jarraitzen du, baita sare sozialetan ENEren profilak berpiztu ditu (Tuenti, Twitter eta Facebook)

Konta iezaguzu zein den zuretzat euskararen hitz politena eta zergatik (azaroak 29ra arte).
18 Respuestas a “¿CuÁL ES LA PALABRA MÁS BONITA? ZEIN DA HITZ POLITENA?

  1. Pingback: Tweets that mention ¿CuÁL ES LA PALABRA MÁS BONITA? ZEIN DA HITZ POLITENA? | -- Topsy.com

  2. Yo me quedo con haizea (‘viento’). Preciosa iniciativa

  3. Espero que esta iniciativa tenga el mismo calado que la propuesta que hizo el Instituto Cervantes con El día del español, cuyo objetivo era similar.
    Mi desconocimiento del vasco me impide elegir. Ya me gustaría.

  4. Si nos dejas, te prestamos una palabra para que participes
    EGUNSENTIA

    que quiere decir amanecer. ¿Te gusta?

  5. A mí me gustan OSKORRI y KUKUXUMUSU, aunque sean ya nombres de marca…

  6. Yo me he decantado por ILUNTZEAN

  7. Niretzat euskeran dagoen hitzik politena “oparia” da. “Oparia” aukeratu dut gustatzen zaizkidalako hoiek niri ematea.

  8. GURASO
    Guk GURASO hitza aukeratu dugu, beti laguntzen digutelako, gurekin egoten direlako eta asko maite ditugulako.

  9. Urkia: Guztatzen zait hitz azkarra delako, zuhaitz zuri ederra delako eta baso harrigarriak sortzen dituelako.

  10. LAGUNA
    Ni hitz hau erabaki dut zeren eta lagunak garrantzitzuena da eskolan ez azpertzeko inoiz eta kalean jolasteko beti zuk nahi duzunean.

  11. KARRAKILA

    Borobil forma duelako eta eskuetan kili kili egiten dizulako.

  12. LAGUNAK:
    Niretzat hitz hori oso polita da zeren eta, haserre, pozik, alai, ……………………
    Zure lagunei ahal diezu gutia kontatu, beraiegan konfidantza euki eta beraiek entzugo eta ulertuko dizute.

  13. AMODIOA

  14. Barregarria:
    Haukeratu dut itz hori nik tzikitan nintzenean beti nahi nuen igo plaza gorriaren eskaileran eta nire amama ez zuen nahi igo eta azkenean igotzen zen eta nik bota nintzen lurrera barrezka.

  15. Laura Juaristi Garcia

    Nik supituki aukeratu dut. Klasean entzun nuelako eta barregarria zela iruditu zitzaidalako. Bat-batean esan nahi du. Gainera, nire uztez, oso izen ona izango zelako txakur batentzako.

  16. Mila esker zuen aportazioengatik. Oso hitz politak bildu ditugu denon artean

  17. Pingback: VUESTRAS PALABRAS FAVORITAS / ZUEN GUSTUKO HITZAK |

  18. Zoragarria
    Hitz honek hobeto sentitzea egiten dit, oso hitz alaia da, momentu askotan entzun behar duzuna.

Responder

